Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO E-SHOP WWW.DASIMARKT.CZ

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Dana Sisáková , se sídlem Zahradní 63, 50711
Valdice, IČO 02855801, e-mail dasimarkt.de@gmail.com, telefonní číslo +420771282615, adresa provozovny
Zahradní 63, 50711 Valdice („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona
č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a
povinnosti Vás, jakožto kupujících, a nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní
smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.dasimarkt.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v zásadách zpracování osobních údajů,
která naleznete zde www.dasimarkt.cz . Tyto podmínky zpracování jsou též podstatnou náležitostí smlouvy
uzavírané s kupujícím.

Ustanovení těchto podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy, kterou uzavíráte vy jakožto kupující
s prodávajícím prostřednictvím on-line obchodu na dodání zboží na stránkách www.dasimarkt.cz, kterou se
prodávající zavazuje dodat zboží a kupující se zavazuje uhradit celkovou cenu.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši smlouvu platí, že jsou použity prostředky
komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti nás a Vás, a
smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové
stránky („www.dasimarkt.cz“).

Pokud některá část podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na
našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před podmínkami přednost.

1. NĚKTERÉ DEFINICE


1.1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za zboží;

1.2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení zboží, a to včetně ceny za jeho

zabalení;

1.3. Celková cena je součet ceny a ceny za dopravu;


1.4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;


1.5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na celkovou cenu;


1.6. Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření smlouvy o koupi zboží s námi;


1.7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných

údajů a uchovávání historie objednaného zboží a uzavřených smluv;

1.8. Kupující je osoba (právnická či fyzická) provádějící objednávku, tedy Vy, jakožto osoba nakupující na

našem E-shopu;

1.9. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

2.1. Koupě zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu www.dasimarkt.cz.

2.2. Při nákupu zboží je Vaše povinnost poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě. Informace,

které jste nám poskytli v objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé. Je výslovně
zakázáno registrovat se pod falešnou identitou kupujícího nebo poskytovat identifikační či kontaktní
údaje někoho jiného, a to i částečně. Vaše registrace či objednávka pak nesmí být zneužita k nelegální či
neoprávněné činnosti či jiné komerční účely, kterými by mohlo být zasaženo do práv prodávajícího.

2.3. Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení zboží provedenému jinými spotřebiteli.

Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními
objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak
jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

3.1. Smlouvu kterou s námi prostřednictvím nákupu na e-shopu www.dasimarkt.cz uzavíráte, je v českém
jazyce a tvoří ji registrace kupujícího, její přijetí prodávajícím (potvrzené potvrzovacím e-mailem) a tyto
podmínky. Smlouva je v českém jazyce a řídí se českým právním řádem, a to bez ohledu na to, z jaké
země byla objednávka či uzavření smlouvy učiněno či do jaké země (je-li dostupné i doručení zboží do
zahraničí) je zboží zasíláno.

3.2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití internetového

připojení a komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní
sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další
náklady účtované námi tedy nad rámec celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním objednávky
souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.

3.3. K tomu, abychom mohli smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili objednávku jako návrh na

uzavření smlouvy. V této objednávce u musí být uvedeny následující údaje:

a) Informace o nakupovaném zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem,
tlačítkem „Přidat do košíku“);

b) Informace o ceně, ceně za dopravu, způsobu platby celkové ceny a požadovaném způsobu

doručení zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby objednávky v rámci uživatelského
prostředí E-shopu, přičemž informace o ceně, ceně za dopravu a celkové ceně budou uvedeny
automaticky na základě Vámi zvoleného zboží, způsobu jeho doručení a způsobu platby.

c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli identifikovat kupujícího a

doručit zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou
adresu.

3.4 V průběhu tvorby objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Před
odesláním objednávky je kupující povinen zkontrolovat správnost všech uvedených údajů. Prodávající
neodpovídá za chybu ve výběru zboží či jeho počtu a za volbu způsobu doručení a platby. Vezměte prosím na
vědomí, že cena za dopravu se liší dle zvoleného způsobu a volbou určeného druhu doručení kupující souhlasí i
s cenou dopravy. Po pečlivé kontrole údajů odešlete objednávku prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat
s povinností platby“. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito
podmínkami, v opačném případě nebude možné objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží
zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace
odeslány přímo nám.

3.5. Vaši objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou

na Vaši e-mailovou adresu zadanou v objednávce („potvrzovací email prodávajícího“). Součástí
potvrzení bude shrnutí objednávky a tyto podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve
znění účinném ke dni objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří
nedílnou součást smlouvy. Potvrzením objednávky, tedy okamžikem doručení potvrzovacího emailu
prodávajícího do emailové schránky kupujícího uvedené při objednávce, dochází k uzavření smlouvy
mezi námi a Vámi.

3.6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy

zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů zboží, než kolik je z naší strany
umožněno. Informaci o maximálním počtu zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a
neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoliv důvod, pro který nemůžeme
objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření smlouvy
v pozměněné podobě oproti objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy naši
nabídku potvrdíte Vy emailem.

3.7. Prodávající si vyhrazuje právo navýšit cenu dopravy v případě překročení váhového či objemového

limitu objednávky, který si vyžádá jiný způsob doručení. O tomto bude kupující informován
v potvrzovacím emailu prodávajícího.

3.8. V případě, že v rámci E-shopu nebo v objednávce bude uvedena zjevně chybná cena, nejsme povinni

Vám zboží za tuto cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení objednávky, a tedy došlo
k uzavření smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na
uzavření nové smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Nová smlouva je v takovém případě
uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíte emailem. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například
situace, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

3.9. Okamžikem uzavření smlouvy Vám vzniká závazek k zaplacení celkové ceny.


3.10. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém

případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob
tvorby objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez uživatelského účtu, výhodou však je, že
není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje. V případě uživatelského účtu odpovídá
registrovaný kupující za správnost registračních údajů tak, aby zboží mohlo být řádně doručeno.

3.11. V některých případech umožňujeme na nákup zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste

v rámci návrhu objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte,
bude Vám zboží poskytnuto s avizovanou slevou.

4. UŽIVATELSKÝ ÚČET

4.1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého uživatelského účtu.

4.2. Při registraci uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a
v případě změny je aktualizovat.

4.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto

přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že
dojde k jejich zneužití, neneseme za toto žádnou odpovědnost.

4.4. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.


4.5. Váš uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 1 rok nevyužíváte, či v

případě, kdy porušíte své povinnosti dle smlouvy.

4.6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu

hardwarového a softwarového vybavení.

5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

5.1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu objednávky a samozřejmě ve smlouvě. V případě
rozporu mezi cenou uvedenou u zboží v rámci E-shopu a cenou uvedenou v návrhu objednávky se
uplatní cena uvedená v návrhu objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve smlouvě. V rámci
návrhu objednávky je též uvedena cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

5.2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.


5.3. Platbu celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření smlouvy a před odesláním/předáním zboží.

Úhradu celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení
objednávky. V případě platby bankovním převodem je celková cena splatná do 5 dnů od
potvrzení objednávky.

b) Kartou online. V takovém případě probíhá přes platební bránu okamžikem uskutečnění platby,

přičemž platba se řídí podmínkami platební brány Shoptet Pay, které jsou dostupné na adrese:
https://www.shoptetpay.com/cs/vseobecne-obchodni-podminky-shoptet-pay/ V případě
platby kartou online je celková cena splatná ihned.

c) Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení zboží oproti předání zboží. V případě

platby dobírkou je celková cena splatná při převzetí zboží.

d) Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit zboží v případě převzetí v naší provozovně.

V případě platby hotově při osobním odběru je celková cena splatná při převzetí zboží.

5.4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a bude zaslána na Vaši emailovou
adresu. Faktura bude též fyzicky přiložena ke zboží a dostupná v uživatelském účtu.

5.5. Vlastnické právo ke zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte celkovou cenu a zboží převezmete (a to

v okamžiku, který nastane později). V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena
připsáním na náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžiku provedení platby.

6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

6.1. Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

a) Osobní odběr na naší provozovně v Zahradní 63, 50711 Valdice

b) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna s.r.o., (www.zasilkovna.cz) se sídlem

Českomoravská 2408/1a, Libeň, 190 00 Praha 9, IČ: 28408306, zapsaná u Městského soudu v
Praze, oddíl C, vložka 139387 nebo Balíkovna, provozované společností Česká pošta, s.p.
(www.ceskaposta.cz) se sídlem Česká pošta, s.p., Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1

c) Česká pošta


d) Doručení prostřednictvím dopravních společností Zásilkovna s.r.o.; nebo Česká pošta, s.p.

6.2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

6.3. Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby.

Předpokládaná doba doručení zboží Vám bude sdělena v potvrzení objednávky. Doba uvedená v těchto
podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na
provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

6.4. Po převzetí zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě

jakýchkoliv závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a nám. V případě, že došlo k závadě na
obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností zboží od
dopravce převzít.
Pokud má zásilka viditelně pouze poškozený obal, nemusí to znamenat, že je zboží uvnitř poškozené.
Zboží můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. V
případě, že máte pochybnost, zda je zboží uvnitř poškozeného obalu v pořádku, zásilku od dopravce
nepřebírejte. Neprodleně nás však o této situaci písemně informujte. Absence informace o důvodem
pro nepřevzetí zásilky je považována za marné doručení a porušení povinnosti zboží převzít.

6.5. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, nemá to

za následek porušení naší povinnosti Vám zboží doručit. Zároveň to, že zboží nepřevezmete, není
odstoupení od smlouvy mezi námi a Vámi. Současně nám v případě marného doručení či marného
odmítnutí převzetí vzniká právo na úhradu nákladů náhradního doručení. Současně však též můžeme od
smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení smlouvy, případně zboží uskladnit, za což
nám od Vás náleží úplata prokazatelně vynaložených nákladů. Pokud se rozhodneme odstoupit od
smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto oznámení o odstoupení doručíme. Odstoupení od
smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud
vznikla.

6.6. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než

bylo ve smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit nám náklady s tímto opakovaným doručením
spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou
ve smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

6.7. Nebezpečí škody na zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, když zboží

nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na zboží přechází
v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod
nebezpečí škody na zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se
ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoliv znehodnocením zboží.

6.8. V případě, že zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti

Vás budeme vždy informovat v případě:

a) mimořádného výpadku výroby zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu
dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné zboží dodat;

b) prodlení s dodáním zboží od našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou

dobu dodání.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na zboží podle čl. 6.7 podmínek je zboží bez vad,
zejména pak, že zboží:

a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě,
interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

b) je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;


c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo

instalaci;

d) je vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá;


e) množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a

bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které můžete rozumně
očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním
řetězci, zejména reklamou nebo označením;

f) je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které

můžete rozumně očekávat

g) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před

uzavřením smlouvy.

h) Odpovídá druhu a množství uvedené ve Vaší objednávce, která byla návrhem na uzavření

smlouvy.

i) Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními

předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2112 a § 2161 až 2174 b Občanského zákoníku a
zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2. V případě, že bude mít zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1,
je nutné nám takovou vadu oznámit. Práva z vadného plnění lze uplatnit (tedy zboží reklamovat)
zasláním e-mailu či dopisu na naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů, případně osobně na
adrese Zahradní 63, 50711 Valdice. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný
z naší strany, který tvoří přílohu č. 1 podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak
chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez našeho souhlasu změnit. Reklamaci
vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

7.3. Má-li zboží vadu, máte následující práva:

a) na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží; nebo

b) na odstranění vady opravou zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem
nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží
mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

7.4. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s
ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.

7.5. Dále máte právo na:

a) přiměřenou slevu z ceny; nebo

b) odstoupení od smlouvy,

jestliže:

a) odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;

b) se vada projeví opakovaně,


c) je vada podstatným porušením smlouvy; nebo


d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době

nebo bez značných obtíží pro Vás.

7.6. Právo na odstoupení od smlouvy nenáleží v případě, je-li vada zboží nevýznamná.

7.7. V případě, že jste si vadu na zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.


7.8. Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží

opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

7.9. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

a) datum, kdy jste reklamaci uplatnili;

b) co je obsahem reklamace;


c) jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;


d) Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

7.10. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme
Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne,
můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

7.11. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu

vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů.
Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že
došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, je Vaší povinností nám původní zboží vrátit, náklady na
toto vrácení však hradíme my.

7.12. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté,

co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí zboží.

7.13. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u

spotřebního zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1. K odstoupení od smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi námi a Vámi od jeho počátku, může
dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních podmínek, ve
kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

8.2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte

v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve
lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho
převzetí. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání
několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a
v případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na základě které Vám budeme zboží dodávat pravidelně a
opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. Toto právo se však v souladu s § 1837 zákona č.
89/2012 Sb, občanského zákoníku nevztahuje na dodávku zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo
zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze
nenávratně smíseno s jiným zbožím a dále na ty výrobky, které jsou dodávány v zapečetěném obalu,
které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel
porušil.

8.3. Od smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo

dopisu na naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také
vzorový formulář poskytovaný z naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.

8.4. Ani jako spotřebitel však nemůžete od smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem smlouvy

plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.

8.5. Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud nám v jejím průběhu

odešlete oznámení, že od smlouvy odstupujete.

8.6. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní nám zboží zaslat do 14 dnů od

odstoupení a nesete náklady spojené s vrácením zboží k nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom
Vám vrátili cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu
dodání zboží, který jsme pro dodání zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že my porušíme
uzavřenou smlouvu, hradíme i náklady spojené s vrácením zboží k nám, ovšem opět pouze do výše ceny
za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme při dodání
zboží nabízeli.

8.7. V případě odstoupení od smlouvy kteroukoliv smluvní stranou Vám bude cena vrácena do 14 dnů ode

dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený při odstoupení od
smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než zboží obdržíme, nebo nám prokážete, že došlo k jeho
zaslání zpět nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.

8.8. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek nám však odpovídáte za snížení hodnoty zboží,

které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s
povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, tj. způsobem, jakým byste se se zbožím seznamovali
v kamenné prodejně.

8.9. My jsme oprávněni odstoupit od smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme zboží, pokud existují

objektivní důvody, proč není možné zboží dodat. Těmito důvody mohou být zejména, nikoliv však
pouze, skutečnost, že se již zboží nevyrábí či nedodává, že se výrazným způsobem změnila cena zboží u
dodavatele zboží, že se u zboží na e-shopu zobrazuje zjevně̌ mylná kupní cena, nebo že bylo zboží
označeno jako „Momentálně nedostupné“ a toto zboží není možné dodat ani nahradit jiným zbožím
nebo pokud se kupní cena zboží zvýšila a kupující před vznikem kupní smlouvy zvýšenou kupní cenu
nepřijal. Odstoupení je možné i před uplynutím doby uvedené v čl. 6.1 Podmínek. Můžeme také od
smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v objednávce záměrně nesprávné informace.
V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni
od smlouvy odstoupit kdykoliv, i bez udání důvodu. Odstoupení od smlouvy je účinné okamžikem
oznámení, tedy doručením e-mailu na adresu uvedenou kupujícím v objednávce či registraci, kdy
součástí oznámení je i uvedení důvodu odstoupení.

8.10. I po odstoupení od smlouvy zůstávají v platnosti nároky, které dospěly před odstoupením od smlouvy

(zejména pak nárok na úhradu ceny dopravy, bylo-li odmítnuto převzetí zboží či byla-li zásilka
doručována marně z jiných důvodů na Vaší straně, ceny za uskladnění zboží a další).

9. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

9.1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1
písm. e) Občanského zákoníku.

9.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy

dasimarkt.de@gmail.com. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

9.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se

sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím,
který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

9.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1,

internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských
sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení
spotřebitelských sporů on-line).

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Pokud náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo
území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé,
nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.

10.2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová

adresa je uvedena u našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši emailovou
adresu uvedenou ve smlouvě, v uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.

10.3. Prodávající neodpovídá za vady, chyby, nefunkčnost či škodu způsobenou technickými nedostatky

internetového připojení či užitím služeb a software či hardwaru třetích stran, a to i pokud je
prostřednictvím nich realizován samotný nákup či platba, nebylo-li toto způsobeno zaviněním
prodávajícího či nemohl-li tomu prodávající předejít. Stejně tak prodávající neodpovídá za škodu či vady
způsobené zavirováním lokální sítě kupujícího či jeho zařízení počítačovými viry (malware, spyware)
případně útokem hackerů a dále též za vzniklé škody v důsledku nesprávné funkce technického
vybavení, operačního systému či sítě.

10.4. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a

doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených smluv, ale pouze smluv, které
budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že
máte vytvořený uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové
zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou smlouvu a každá nová smlouva
o koupi se řídí Podmínkami platnými v době jejího učinění objednávky), nebo Vám na základě smlouvy
máme dodávat zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou
adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud nebudete chtít setrvat s námi ve smluvním
vztahu za účinnosti těchto nových Podmínek, máte právo od smlouvy odstoupit, a to písemnou
výpovědí doručenou na adresu dasimarkt.de@gmail.com. O tomto budete v oznamovacím emailu
informováni. Pokud toto neučiníte ve lhůtě 14 dnů od doručení oznámení o změně Podmínek, stávají se
nové Podmínky součástí naší smlouvy a uplatní se na další dodávku zboží následující po účinnosti
změny. Případná výpověď je účinná okamžikem doručení.

10.5. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní

poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku
nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci bránící plnění smlouvy trvá po dobu delší
než 10 dnů, máme my i Vy právo od smlouvy odstoupit.

10.6. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.


10.7. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u nás, ale není Vám přístupná. Vždy

však tyto Podmínky a potvrzení objednávky se shrnutím objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy
mít vždy přístup ke smlouvě i bez naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení objednávky a
Podmínky uložit.

10.8. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.12.2023.


Odkazy:
Podmínky ochrany osobních údajů

 Přílohy:
Formulář pro reklamaci
Formulář pro odstoupení od smlouvy